سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر آزار و درد بایدت تحمل نمود و گرنه هرگز خرسند نخواهى بود . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 20531
 
سلام
 
اینترنت ودیگر هیچ.
نویسنده: محسن اکبری(چهارشنبه 88/11/28 ساعت 9:41 عصر)

مقدمه



  اینترنت
چیست؟





 هنگامی که دو و یا چند کامپیوتر را بوسیله دستگاهی به
یکدیگر متصل کنند و این کامپیوتر‌ها بتوانند به یکدیگر اطلاعات ارسال کنند، در
اصطلاح به آن یک شبکه کامپیوتری[1] به دو کامپیوتر که در کنار یکدیگر قرار دارند تشکیل داد. اگر فاصله این
کامپیوتر‌ها زیادتر شود می‌توان طول سیمها را زیاد کرد مثلاً می‌توان بوسیلة کشیدن
کابل به نقاط مختلف یک شهر یک شبکه محلی[2] تشکیل داد. اما در عمل به جایی می‌رسیم که دو کامپیوتر که لازم است با یکدیگر
ارتباط داشته باشند در فاصلة بسیار زیادی قرار دارند و دیگر امکان کشیدن کابل از
یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر میسر نیست. راه حل این مشکل مرتبط ساختن این شبکه‌ها
به یکدیگر می‌باشد. (به جای متصل کردن هر کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر).
می‌گویند. ساده‌ترین شبکه کامپیوتری را می‌توان بوسیله متصل کردن یک کابل
مخصوص

 در واقع اینترنت[3] از به هم پیوستن چندین شبکه کوچک محلی به یکدیگر بوجود آمده است.





[1] Computer
Network

[2] LAN :
Local Area Network.

[3] INTERNET



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
7
6
5
4
3
2
اینترنت ودیگر هیچ.
ن
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
خاطرات روزانه . سیاست . طنز .
|| مطالب بایگانی شده ||
تابستان 1387
بهار 1387

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
سلام
محسن اکبری

|| لوگوی وبلاگ من ||
سلام

|| لینک دوستان من ||
.: شهر عشق :.
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار

|| لوگوی دوستان من ||









|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو